RT05

0,5 km ↑ 71m ↓ 0m

Rozhled vám bud odměnou!

(Linda Sedláčková)

Tak tahle trasa, ta je zase naopak jen nahoru.
Orientace v zásadě velmi jednoduchá, následujte modrou turistickou až nahoru na vyhlídku. V
reálu se na 500 metrech stihnete ztratit 3x, pečlivě si proto trať prostudujte.
Startujete na známém místě se segmentu 04 u stolečku na dětském hřišti. Přeběhnete lávku přes potok, na zpevněné cestě se dáte vlevo, běžíte pod úpatím skály a hlídáte si odbočku doprava po modré. Svah se zvedne a první běžci přecházejí do chůze, borci zpomalí až o pár metrů dál. A přicházejí navigační špeky, viz obrázky...

1. První oddechová rovinka vás čeká pod skalou s ohništěm, nicméně pozor, tady musíte vlevo!

2. Následuje rozcestí - doleva na louku nechcete, takže doprava a zůstat v lese!

3. Konečně odbočka na vyhlídku - ostře doprava

4. První vrcholek - nedejte se zmást, toto ještě není naše vyhlídka, pokračujete po kamenném hřebínku až na úplný konec.

Teprve tady si oddychnete a zkontrolujete, že plíce i srdce nezůstaly někde dole pod vámi na cestě, a pokocháte se vyhlídkou.

POZOR! Za nevlídného počasí, jako déšť, sníh či led, se jinak krásná stezka stává příležitostí k prožití nevšedních zážitků. Doporučujeme obuv s kvalitní podrážkou s agresivním gripem.