RT04

→ 2,9 km ↑ 70m ↓ 70m

Okolo Kozích hřbetů.

(Klárka Chobotová)

Segment začíná na Únětickém konci Kyzlíkovy stezky, u stolečku na dětském hřišti, na žluté značce.

Po ní vyběhnete nahoru, pak se vyškrábete na poslední svážek na pravé straně, přehlédnete širá pole a zabočíte ostře doprava na cyklostezku A18. Minete kapli sv. Václava a běžíte dál kaštanovou alejí. Pak se cesta mění v pěšinkou, která se na krátký čas rozdvojuje, pak se ale zase spojí, je tudíž jedno, kterou z nich se vydáte.

Na rozcestí se dáte vlevo a stále po cyklostezce A18 pokračujete okolo skalnatých vršků Kozích hřbetů. Doběhnete téměř k hlavní silnici, kde odbočíte ostře vpravo cestou z kopce dolů.
!!!Pozor na zákeřnou pěšinku, která odbočí o 50 m dříve a na kterou se již omylem vydalo mnoho borců. Pomůcka k orientaci jsou dráty el. vedení napříč naší trasou - správně se odpočí až za nimi - viz FOTO!
Na prvním rozcestí pak pokračujete mírně vpravo po vrstevnici. Se skálami Kozích hřbetů po pravé ruce to valíte rovně až na zelenou značku, na ní ostře doleva a prudce dolů do cíle.

Teď už jen vypnout Stravu a počkat na výsledek :)

RT2020 04 Kozí Hřbety.mp4

Fotografie k segmentu

Start je stolečku.

Kaple sv. Václava s kaštanovou alejí.

Pozor na správné odbočení...